vineri, 1 octombrie 2010

 CAND TE TINEAM DE MANA
Cand te tineam de mana
eram cel mai fericit
moartea nu e suficienta
moartea din dragoste, e triumful total
cand te tineam de mana
eram cea mai fericita
moartea nu e suficienta
moartea din dragoste, e triumful total

Fie ca rasuflarea mea sa-si gaseasca refugiul in inima ta
viata mea este distrusa de dragostea mea
cat de aproape e parfumul de mirosit
cat de aproape sunt cantecele de buze
cat de aproape sunt noptile de amintiri
cat de aproape sunt bratele pentru imbratisat
cat de aproape sunt visele de ochi
fii la fel de aproape , dragoste de mine
moartea nu e suficienta
moartea din dragoste e triumful total
cand te tineam de mana eram cel mai fericit

Fie caochii mei sa se umple de lacrimi
lasa-ma sa plang azi
ia-ma in brate, uda-te azi
oceanul de durere
va exloda in inima mea azi
asa multa durere
incat si voalul tau se va uda

Cat de aproape sunt secretele de bataile inimilor
cat de aproape sunt picaturile de nori
cat de aproape e luna de noapte
cat de aproape sunt sprancenele de ochi
cat de aproape sunt valurile de ocean
fii la fel de aproape dragoste de mine

moartea nu e suficienta
moartea din dragoste e triumful total
cand te tineam de mana
eram cea mai fericita

respiratie nu-mi era completa
bataia de inima incompleta
incomplet eram si eu
dar acum luna e plina
completa pe cer
iar acum cu tine
complet sunt si eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu